Popkulttuuria ja undergroundia

- > merkittäviksi tai huikeiksi kokemani kulttuurin tuottamat elämykset elokuvateattereissa ja näyttelyissä

keskiviikko 24. marraskuuta 2021

Sielun Veljet & Melrose yhteiskiertue 1988. Melrose+Sielun Veljet=MelVelJet

Sielun Veljet & Melrose yhteiskiertue 1988. Melrose+Sielun Veljet=MelVelJet. Tämä oli kuulkaas keikkojen keikka, neljä kappaletta tekivät tässä muodossa, ja minä olin Tampereella. Keikalla. Melrose / Sielun Veljet - sirkuskierroksella... © Satu Ylavaara Photography 1988:




© Satu Ylavaara Photography 1988

Aamulehden 8.9.1988 kuva napattu Melrosen FB-sivulta, otsikolla: Melrose+Sielun Veljet=MelVelJet. Oli muutens legendaarinen kokoonpano, huh huh.

Tästä kuvasta en ole varma, mistä kohtaa Suomea mutta, mutta sievästi istutaan, ja hieman vaarallisesti. Voi olla lisään tähän kuvia myöhemmin, kunhan löydän paremmat versiot. Kuitenkin akselilla 1988,1989, ja ehkä 1983.

Tässä alhaalla eri kopioitu jo ylhäällä julkaistuista kuvista























© Satu Ylavaara Photography 1988


Sielun Veljet Rovaniemen Valistustalolla (!) 8.3.1983. Olin keikalla, eka Siekkareitten minulle olikin. Kuva ei ole minun ottamani, vaan dia, jonka kuvaajaa en muista, isä joka tapauksessa tilasi hänet kuvaamaan, kun oli minua pitempi. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.